My's vardag i ord.

Direktlänk till inlägg 25 november 2014

* 25 November 2014.

Av My Christensen - 25 november 2014 11:49

Imorse vaknade man av larmet som ringde när sambon skulle upp för att göra sig i ordning inför ännu en arbetsdag.

Var så fruktansvärt trött men ändå gick jag upp och yrade rundor, vet inte ens varför men sånt är det ibland.


Somnade om och hade ställt larmet till klockan 9:00, så man fick några timmar till extra sömn, skadar ju aldrig!

Väl uppe så hade man en kille som ville fortfarande sova vidare och inte alls till dagis idag, men efter ett tag så gick han upp och åt lite frukost innan det var tid för dagis - idag var det en sådan dag att han grät när jag lämnade honom för han ville vara med sin mamma, (nackdelen nu när han har varit hemma så mycket med mig). Men så är det ibland. Vill ju faktiskt ta igen all tid vi missade ihop när jag jobbade.


Efter lämnat den finaste killen i hela världen på dagis så gick jag emot arbetsförmedlingen - fick fixat och hämta nya papper om bostadsbidrag och även inom skatteverket och hämta papper om adressändring.

Fylla i dom och lämna dom imorgon, så är det färdigt så är ännu en sak klar.

Mötet på arbetsförmedlingen gick bättre än förväntat - skönt, nu skulle hon börja söka jobb till mig!


Nej, nu ska jag slänga i mig lite lunch - (resterna sen igår av dagens mat, med kyckling och kotletter och kokta grönsaker med ris och champinjonsås)

Ja, jag kan laga mat det är ingen som har klagat på min mat hittils.


Efter det blir det bege sig till dagis igen och hämta hem mitt älskade barn som jag har saknat så fruktansvärt mycket - trots vi har bara varit ifrån varandra då i 3timmar.

Sedan blir det hem och fixa lite och även senare idag blir det att fixa lite ärnde vilket som måstes göras!


Önksar alla en underbar tisdag, allesammans! 

 

Bilden är ifrån igårkväll när min fina prinsen somnade hos mig!

<3

24 November 2014.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Christensen - 12 januari 2015 16:06


Jag vet att det var längesedan jag skrev av mig av mina inre tankar men idag gjorde jag det och delar mig med utav den till er här. Som litet barn var jag som vilket barn som helst, inte perfekt för ingen är helt perfekt. Jag var en som ville ...

Av My Christensen - 12 januari 2015 13:29


Allt är fortfarande inte på plats eftersom nu ska julen städas bort också, men livet leker och jag älskar att inreda, inredning är något jag brinner för. :) Så det senaste projekt jag har gjort idag kommer upp som bild här i bloggen så alla kan få ...

Av My Christensen - 10 januari 2015 21:34

Godkväll bloggen.   Min blogg är för att blogga om min/vår vardag, mina händelser likaså våra händelser och mycket mer. Även om en del kanske inte förstår så är jag både mamma och sambo med min pojkvän.   Jag lever mitt liv tillsammans med ...

Av My Christensen - 9 januari 2015 21:15


Godkväll bloggen. Där var en del som undrade vad vår kvällsmat var för något och vad den innehöll så här kommer först bilden sen vad den innehåller sen så vad jag hade där i. I denna underbara måltid hade jag: Fläskfärs och bacontärningar samt...

Av My Christensen - 9 januari 2015 12:08


Godmiddag bloggen. Usch för dessa besvikelser, aja men kanske inte hennes fel ändå men ger henne ett nytt försök igen. Ringde min handläggare på arbetsförmedlingen 6 gånger idag på sjunde försöket så svarade hon, det första hon sa jag ser att du ...

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards