My's vardag i ord.

Direktlänk till inlägg 7 november 2014

* Godmorgon - nu är det spännande.

Av My Christensen - 7 november 2014 09:13

Godmorgon alla underbara! :)

Klockan börjar närma sig allt mer, ni som undrar vad jag menar med rubriken så är det faktiskt om våra bästa år som börjar alldeles snart, jag älskar ju den serien och helt otroligt att följa men ibland så kan jag ju faktiskt säga att den är enformig.

Så blir att kolla klart på det sen äta frukost om min älskade son har vaknat tills dess, sedan blir små fix här hemma, sen blir det väl att börja packa.

Idag så väntar både dagis och jobb på en, sonen ska till dagis medans jag ska iväg och jobba han ska ju inte vara där så värst länge för hans pappa hämtar ju idag, underbart! :)

Önskar er alla en underbar fredag!

 
 
Lisa (sjubarnsmamma)

Lisa (sjubarnsmamma)

7 november 2014 12:18

Lilleman börjar bli stor :-) Så söt han är.
Jag vill tipsa om en tävling som jag har igång nu på bloggen. Vinsten är ett jättefint armband från Gnistra. Kika gärna in :-) http://www.sjubarnsmamman.se/2014/11/02/vinn-ett-vackert-armband/

Ni får ha en fin helg.
Stor varm kram från mig :-9

http://www.sjubarnsmamman.se

My Christensen

12 november 2014 13:55

Hej faster!
Tusen tack för din fina kommentar.
Ja, han växer hela tiden och visst är han söt, tack så jättemycket!

Jag kikar gärna in, brukar läsa din blogg! :)
Tack så mycket, önskar dig en fortsatt trevlig vecka och stora kramar på dig ifrån mig. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Christensen - 12 januari 2015 16:06


Jag vet att det var längesedan jag skrev av mig av mina inre tankar men idag gjorde jag det och delar mig med utav den till er här. Som litet barn var jag som vilket barn som helst, inte perfekt för ingen är helt perfekt. Jag var en som ville ...

Av My Christensen - 12 januari 2015 13:29


Allt är fortfarande inte på plats eftersom nu ska julen städas bort också, men livet leker och jag älskar att inreda, inredning är något jag brinner för. :) Så det senaste projekt jag har gjort idag kommer upp som bild här i bloggen så alla kan få ...

Av My Christensen - 10 januari 2015 21:34

Godkväll bloggen.   Min blogg är för att blogga om min/vår vardag, mina händelser likaså våra händelser och mycket mer. Även om en del kanske inte förstår så är jag både mamma och sambo med min pojkvän.   Jag lever mitt liv tillsammans med ...

Av My Christensen - 9 januari 2015 21:15


Godkväll bloggen. Där var en del som undrade vad vår kvällsmat var för något och vad den innehöll så här kommer först bilden sen vad den innehåller sen så vad jag hade där i. I denna underbara måltid hade jag: Fläskfärs och bacontärningar samt...

Av My Christensen - 9 januari 2015 12:08


Godmiddag bloggen. Usch för dessa besvikelser, aja men kanske inte hennes fel ändå men ger henne ett nytt försök igen. Ringde min handläggare på arbetsförmedlingen 6 gånger idag på sjunde försöket så svarade hon, det första hon sa jag ser att du ...

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards