My's vardag i ord.

Alla inlägg under oktober 2014

Av My Christensen - 8 oktober 2014 20:52

Jag vet inte om jag har sagt detta tidigare, men om jag inte har gjort det så skriver jag det här nu, det kan hända att där står en del ord fel stavat i min blogg, men det är inget att håna eller kränka någon en för det, för jag har faktiskt skrivsvårigheter så nu hoppas jag att ni har lite mer förståelse, kom ihåg att det gör inte mig till en sämre människa för det!

Alla är vi människor, och vi alla förtjänar att bli respekterade, accepterade, älskade och omtyckta för den vi är och inte den som mänskligheten och världen vill att man ska vara!

Av My Christensen - 8 oktober 2014 20:44

Vill först be om ursäkt för dåligt bloggande den senaste tiden, men verkligen inte haft orken för har oftast gått och lagt mig efter jag har kommit hem om kvällarna sen om dagarna innan man har jobbat har man spenderat all tid med sin älskade son <3

Har varit ledig i tre hela dagar nu, efter ha jobbat i tolv dagar i sträck, helt imponerad på mig själv som har klarat av det, trots att jag har varit sjuk och samtidigt så fruktansvärt trött, men imorgon är det tillbaka till verkligheten för då väntas det jobb igen.

Pratade med en läkare för några dagar sedan om mitt mående och det visade sig tydligen att jag har gått in i väggen, dom ville sjukskriva mig men jag vägrade och vägrade gå dit för då hade dom gjort det och jag hade förlorat för mycket för att vara sjukskriven ifrån jobb, så nejtack!

Idag har jag även fått klippa min fina son som blev så stor i ansiktet, mammas stora kille! <3

Annars har det hänt en del, trots att man har spenderat mer tid på jobb känns det som än hemma.
Saknar all tid med min fina familj, speciellt att somna tillsammans och äta mål ihop, men sånt händer väl få gånger nu när man jobbar båda två.

Hoppas alla har det bra & mår bra, så nu ska jag själv gå och ställa mig i köket och poppa popcorn och kolla på efterlyst när det börjar, ha en underbar onsdagskväll alla
& var rädda om varandra och er själva!
<3

Av My Christensen - 8 oktober 2014 11:57

Säljes 5 kronor plagget, de mesta är i 36-38 väldigt litet en del, sen finns där byxor i storlek 40 samt en del är i 146-150!
Vill gärna bli av med det så fort som möjligt, finns i klippan och kan tyvärr bara lämna ut det i klippan och inte ta mig någonstans så finns i Klippan!

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards