My's vardag i ord.

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av My Christensen - 14 oktober 2014 16:15

Alltså, jag fattar inte helt ärligt inte hur man kan behandla folk såhär!

Jag förstår helt ärligt inte det, orkar inte med såna här människor som påstås vara så bra så är dom inte ens det.

KAOS & FÖRBANNAD det är jag just nu!

     


Ringde hyresvärden för att där är fukt och mögel i vår lägenhet, men tror du han kan ge oss en ny lägenhet för det trots att vi är jätte allergiska och inte tåler det och mår dåligt och är sjuk över det?

Nej, det kan han inte utan nu ska dom tydligen tvätta med något medel och det är tydligen "bara fukt" men vi känner ju själv skyllnaden hur dåligt vi mår utav detta!


Men hyra ska dom ha inbetalat och höja hyran är dom duktiga på, nej nu får det faktiskt räcka!

Lovar en massa och säger en massa men händer antagligen inget, kommer och är redan så förbannad!

 


Men men, har sökt en villa iallafall och vi ska dit på visning på lördag nu när vi är lediga, skönt!

Sen har jag sökt tre andra bostäder/hyreslägenheter, har då även förklarat hur vi bor och vilket problem vi har med vår så dom kanske förstår varför det är så akut!

Nej, men nu gäller det väl att vi ska få turen med oss om någon av dessa bostäder!


HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!

  

 

 

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards