My's vardag i ord.

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av My Christensen - 11 oktober 2014 22:39

Godkväll alla fina bloggläsare! <3

Kom hem ifrån jobb för en timme och 40 minuter sedan ungefär, och skönt som bara den är det, annars resten av förmiddagen och lite på eftermiddagen spenderades med mina älskade älsklingar! <3
Så himla underbart att kunna umgås som en hel och underbar familj de timmarna det gick idag, fick iallafall äta mat och frukost med dom så är rätt så nöjd! :)

Sen var det jobb som ropade på en, så jobb emellan 15:30 till 21:00, så nu är man rätt så trött i kroppen vill jag lova, och ont i ryggen vill jag lova!

Annars har det varit en helt okej lördag och hoppas att alla har haft en underbar lördag idag och hoppas att allt är bra med er! :)


Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards