My's vardag i ord.

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av My Christensen - 10 oktober 2014 10:25

Jahapp, då var det fredag igen och just nu ligger jag och min älskade son och kollar på toy's story 3 i sängen, ellerhur den nu stavas men mysigt har vi det iallafall, älskar verkligen varje sekund med min älskade son
Är fortfarande trött och knappt ingen energi alls, men bara att bita ihop.
Fredag idag vilket som innebär helg för mina älskade pojkar men inte för mig, inte för vara sån men detta är min tredje helg i rad som jag jobbar nu, jag klagar inte för det blir en bra lön men samtidigt så känner jag mig så fruktansvärt ledsen för jag förlorar så mycket tid med personerna som betyder allt för mig!
Men förhoppningsvis så är man ju ledig nästa lördag och söndag iallafal.
Åh, det är verkligen efter längtat att kunna umgås som en hel familj igen. :]

Min fredag kommer bestå av att mysa och umgås med sonen nu innan dagis sedan blir det att lämna han på dagis och jag ska bege mig emot jobb, sedan jobba fram tills 21:00 ikväll sen hem och kolla beck, funderar dock på att göra hemmagjorda chockelad och poppa popcorn till det, förhoppningsvis så är mina älsklingar vakna också!

Önskar er en trevlig helg och fredag dessutom! :]

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards