My's vardag i ord.

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av My Christensen - 9 oktober 2014 11:03

Hösten är här!


Det märks klart att hösten är kommen, för det första så kommer där ner fina löv på märken som jag älskar och även trädem tappar en del av sig själva, mörka kvällar och dagar! 

För det mesta så känns det som det regnar och regnar hela tiden, men samtidigt blåser kallt i luften.


Det märks också dock på mitt mående när hösten kommer för jag blir så fruktansvärt trött och har huvudvärk hela tiden, riktigt jobbigt!

Blir lätt deprimerad av detta väder, men samtidigt är jag så lycklig och glad för det jag har så det är ingenting jag vill kasta eller snacka bort!


Dagen är kommen då jag ska jobba kväll ikväll och sonen ska vara en stund på dagis som han inte har varit på ett tag nu för han har varit ledig för pappa har jobbat kväll hela förra veckan sen så inte nog med det så har man själv varit och jobbat mycket nu, men skönt att man fick spendera tre hela dagar med min fina son!

Den tiden man fick med honom var efterlängtad och det behövdes verkligen eftersom man lätt förlorar så mycket tid med varandra när han är på dagis och en annan jobbar!

     

Hoppas alla får en underbar torsdag och torsdagskväll, framförallt så hoppas jag att allt är bra med er!

  

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards