My's vardag i ord.

Alla inlägg den 14 september 2014

Av My Christensen - 14 september 2014 12:38

Hej underbara bloggläsare.
Hoppas allt är bra med er, och tänkte även påminna er att idag är det sista dagen på fyra år du kan rösta, så glöm inte hjälp till att påverka Sverige och vårt samhälle.
Jag är inte den för jag är vän med alla och inte deras syn på saker och ting, men tycker man ska läsa på innan man röstar.

Annars här hemma sitter man just nu framför barnkanalen med min älskade son, om några få timmar så kallar faktiskt jobb, så blir att njuta och mysa med tiden som är kvar innan jobb kallar, åh som man saknar dessa stunder med sin fina familj när man jobbar så mycket som man gör men vad gör man inte för sin älskade familj som älskar högst av allt ska ha det bra.
<3
Önskar alla en underbar söndag och glöm nu inte RÖSTA, FÖR JUST DIN RÖST ÄR VIKTIG.

Tidigare månad - Senare månad

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards