My's vardag i ord.

Alla inlägg den 9 september 2014

Av My Christensen - 9 september 2014 22:14

Haft en väldigt allmänt lugn dag idag, trots att jag har jobbat men känns ju faktiskt rätt så okej efter att ha varit mycket avkopplande att ha varit ledig i två dagar, men ändå haft att göra så idag så gick det snabbare att stänga men hade ju chefen med som hjälp idag, så i helgen blir min första stängning båda dagarn.

Det känns så skönt att allt börjar rulla på allt bättre speciellt när chefen berömmer en att allt blir bara bättre och bättre för vardag som går. Så himla underbart! :)

Annars idag så lämnades prinsen redan 9 idag på dagis vilket som han behövde men jag kände ju att jag så gärna ville ha mer tid med honom men han behöver samtidigt dagis, så jag får väl bita ihop i det sura äpplet om man säger så men jag är ju inte sur, annars idag så åkte älsklingen iväg med tåget vid 11 idag för han skulle på arbetsintervju som han ska få besked om på senast fredag så här hemma hålls tummarna medan älsklingen är väldigt nervös och spänd men det kan man ju förstå, men allt kommer gå så bra så, (hoppas på det iallafal. )

Annars nu så har man varit hemma sen tio i nio ungefär så nu slappnar man bara av i soffan framför tv innan sängen kallar på en igen, så den där skönhetssömnen är väldigt viktig för mig, hehe! ;)


Tidigare månad - Senare månad

Ändra språket på bloggen?

En liten presentation om mig.


Hallå du!
Namnet på denna skånska tjej är My och är 22år gammal,bor i Skåne tillsammans med min son och min pojkvän.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu söker man jobb som bara den.
Vill ni veta något mer så är det bara fråga & använd ert namn!

Fråga mig, gärna något!

1 besvarad fråga

- En stor del av livet.

  - Min älskade mormor & morfar!   

Kalender för varje månad.

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

- Min andra halva.

  - Min älskade pojkvän!   

Sök i bloggen, lättare att hitta!

Gästbok - skriv gärna i den.

- Livets mening!

  - Min älskade son!   

Kategorier för inläggen.

Arkiv för varje år & månad.

Senaste nyskrivna inläggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards